Naravni in umetni ekosistemi v okolici šole

Leskovec pri Krškem

02:00 h
3 km
Raziskovanje
Zunanja
 Število zanimivosti
240
 Število točk
Pot, ki je pred vami, vas bo popeljala po kraju in predstavila različne ekosisteme. Spoznali boste bistvene tako naravne kot umetne ekosisteme, jih opazovali, raziskovali in skozi lastne izkušnje ozavestili njihov pomen.

Ekosisteme začnite raziskovati na polju za šolo. Do naslednje raziskovalne točke se podajte ob robu njive ali travnika in pri tem pazite, da ne naredite škode na rastlinah. Od tam se vrnite proti šolskim igriščem in nadaljujte pot proti potoku. Pri prečkanju ceste bodite vedno zelo previdni. Po pločniku se napotite do ograje sadovnjaka. Nato opazujte kamniti zid in škarpo ob cerkvi. Od cerkve se podajte po cesti navkreber (navzgor) mimo župnišča. Na križišču za gospodarkim poslopjem župnišča pojdite desno. Tudi na naslednjem križišču izberite desno pot. Nadaljujte po cesti, ki preide v kolovoz vse do potoka. Od tam se podajte po kolovozu skozi travnik po hribu navzgor. Ko pride pot na gozdni rob, vstopite v gozd in se po stezi napotite nazaj proti šoli. Pot zapusti gozd v zaselku Vejer. Po asfaltirani poti se vrnite do križišča pri cerkvi. Po pločniku pojdite do Leskovškega vodnjaka. Od tam se vrnite k šoli po prečkanju ceste pri pošti in po stezi, ki pripelje do barak.